هفت روز بازگشت کالا

هفت روز بازگشت کالا

شرایط و مراحل

دسکیا با شعار المان ساده و مستحکم برای کار فعالیت خود را شروع نمود و میزکارهای خود را بر این مبنا تولید نمود. ما می دانیم که اگر مشتری رضایت خاطر از خرید و محصول ارسال شده نداشته باشد نمیتواند با انرژی و دل خوش از آن استفاده نماید. به همین دلیل دسکیا محصول خود را تا زمان شروع استفاده مشتری بیمه می نماید.

ما در وهله اول همه مراحل مونتاژ و ساخت خود را مستند نمودیم و سعی می کنیم با کنترل کیفی از ارسال کالا با زدگی، کسری اقلام و … جلوگیری نماییم ولیکن کالاهای ارسالی به مشتری ممکن است چهار حالت را تجربه کنند .

  1. مشتری از کالا رضایت دارد و در این شرایط ما با خدمات پس از فروش و ارائه افزونه های مختلف کاربرد میز کار خریداری شده را موثر تر می نماییم
  2. مشتری تمایل دارد در مورد رنگ، سایز، مدل و … تغییر بدهد. در این شرایط ما بدون هیچ قید و شرطی کالا را از مشتری تحویل گرفته و نسبت به تامین اقلام ترجیحی اقدام می نماییم و اگر هم از خرید منصرف شده بود با احترام مبلغ واریزی وی را در اسرع وقت عودت می دهیم. در این شرایط مشتری مشمول هیچ کسر وجهی از طرف دسکیا نمی شود ولیکن چون سلیقه ای است فقط هزینه باربری را پرداخت خواهد نمود.
  3. سفارش ارسالی به هر دلیلی در هنگام حمل دچار آسیب و یا مفقودی و … شده است. در این شرایط دسکیا موظف اس نسبت به تامین اقلام و جبران آن نسبت به مشتری اقدام می نماید و مشتری هیچ هزینه اضافی پرداخت نخواهد کرد.
  4. سفارش ارسالی دارای نقض و یا کسری اقلام است. در این شرایط دسکیا نسبت به تامین و جبران اقدام می نماید و مشتری هیچ هزینه اضافی تقبل نخواهد نمود وچنانچه از خرید منصرف شده باشد تمام هزینه و همچنین هزینه باربری به وی عودت داده خواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به بروز مشکلات با گذر زمان، موارد مطروحه برای هفت روز پس از تحویل کالا به مشتری توسط دسکیا ضمانت می شود. البته این بدین معنی نیست که پس از این هفت روز از ما سلب مسئولیت می شود بلکه ما همیشه خود را مسئول خرید مشتری می دانیم و هدف ما رضایت مشتریانمان است.

برای هماهنگی برای بازگشت کالا با بخش فروش دسکیا تماس بگیرید و یا در واتساپ پیغام بگذارید در اولین فرصت دسکیا با شما تماس خواهد گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.