سبد خرید شما خالی است.
روش ارسال و مدت زمان
ثبت سفارشات در دسکیا به دو صورت انجام می پذیرد اگر از طریق سایت اقدام نمایید پس از ثبت سفارش و پرداخت توسط مشتری، پیامکی مبنی بر دریافت سفارش از سوی دسکیا به مشتری ارسال می شود. همچنین مشتری می تواند در مورد محصولاتی که نیاز به توضیح دارد با دسکیا تماس گرفته و بصورت تلفنی اقدامات اولیه را برای ثبت سفارش انجام دهد در این مورد پیش فاکتور صادر شده و برای مشتری جهت تسویه حساب ارسال می گردد.
دسکیا مراحل کار خود را از طریق پیامک به اطلاع مشتری می رساند چنانچه پیامک به دستتان نمی رسد ممکن است به علت غیرفعالسازی پیامک تبلیغاتی از سوی شما باشد. برای فعالسازی می توانید کد *800*5# را از تمام اپراتورها شماره گیری نمایید برای غیرفعالسازی نیز کد *800# را شماره گیری نمایید تا گزینه های مربوط به غیرفعالسازی برایتان نمایش داده شود.
دسکیا بصورت پیش فرض با توجه به نوع محصولات، سفارشات را از طریق باربری و وانت و بصورت پس کرایه به مشتری ارسال می نماید در موارد خاص ممکن است ارسال از طریق پست و تیپاکس یا وسیله تهیه شده توسط مشتری نیز انجام شود. شیوه کار بدین صورت است که پس از آماده سازی سفارش مشتریان توسط واحد پردازش محصول در دسکیا، هزینه باربری و مدت زمان حمل بار از باربری های طرف همکار استعلام می شود. از بخش فروش دسکیا با مشتری تماس گرفته می شود و هزینه و شرایط ارسال با وی هماهنگ می شود و در نهایت به آدرس مشتری ارسال می گردد.
مدت زمان ارسال کالا پس از ثبت نهایی سفارش بین 14-10 روز کاری می باشد ولیکن اگر مشتری شرایط خاصی از نظر زمان و روش حمل داشته باشد، ما در دسکیا تلاش می کنیم تا رضایت خاطر مشتری را تامین نماییم و حس خوب منتقل نماییم.
لازم به ذکر است هرگونه خرابی کالا در طی ارسال و یا مفقودی و کسری بر عهده ماست و نیروکمپ خود را موظف به تامین و جبران آن می داند.